Zajrzyj do Nas na:

Background Image

Social Media, czyli jak najlepiej się promować

Coraz więcej firm widzi sens w promowaniu się na portalach społecznościowych, a także na różnego rodzaju platformach, na których będą po prostu widoczne. Warto otwarcie to powiedzieć: brak reklamy w sieci powoduje „śmierć” biznesów, zwłaszcza lokalnych, które nie mogą w łatwy sposób pozyskać klientów.

Jest to także szczególnie istotne z punktu widzenia klientów. To oni najczęściej „szperają” w sieci, wyszukując dla siebie odpowiednie oferty. Nierzadko większość z nich sprawdza opinie, bo to wygodny sposób na wybranie odpowiedniego lokalu, na przykład salonu paznokci. Nikt nie chce przepłacić za coś, co mu się po prostu nie podoba.

Social media, czyli co?

Social media, czyli w tym momencie najczęściej strona na FB i konto na Instagramie. Te dwa miejsca wprost tętnią biznesowym życiem, zapraszając do korzystania z nich praktycznie każdą branżę, nie tylko artystyczną czy kreatywną. Poprzez social media można znaleźć klientów również biznesowych. Wystarczy do tego zadania zaangażować któregoś z chętnych pracowników, siebie lub… social media ninję. Taki człowiek potrafi wprawić w ruch nawet najnudniejszy pod względem marketingowym temat i sprawić, że FP będzie się kręcił przez długie miesiące, pozwalając na dotarcie do coraz to nowszych klientów.

Sposobów jest wiele

Natomiast samych sposobów na prowadzenie miejsca w sieci jest wiele. Sam Instagram może wystarczyć, jeżeli chodzi o restauracje czy inny, podobny lokal. Najczęściej jednak wybieramy Facebooka, który daje nieco więcej możliwości, takich jak opiniowanie produktów oraz usług. Nieważna jest forma promocji – ważne jest, by w ogóle ona była. W dobie XXI wieku jest to istotny element marketingu, podobnie jak reklamy w mieście czy w lokalnej prasie. Bez tego typu rozwiązań – ani rusz.

Redakcja

redakcja@firmy.radom.pl

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.